علمی و آموزشی

علمی و آموزشی

الکترونیک و کامپیوتر
علمی و آموزشی

علمی و آموزشی

الکترونیک و کامپیوتر

موارد مهم گارانتی و بیمه لپتاپ و تبلت در ایران

     وقتی در مورد گارانتی  صحبت می کنیم متاسفانه تصور بر این است که شرکتهای ایرانی این سرویس ها را خوب ارائه نمی کنند . ولی بازار رقابت و کسب عنوان بهترین خدمات پس از فروش در ایران ارزش بی نهایت والایی برای شرکتها و وارد کننده ها دارد چون هر شرکتی که خدمات بهتری را ارائه دهد قطعا بازار و بهتر بگم مشتریها را راضی نگاه می دارد و آینده خود را تضمین کرده .شاید یک مشتری عادی از کم و کیف یک شرکت خدمات دهنده اطلاع چندانی نداشته باشد  کاملا با این گونه شرکتها در تعامل بوده و ریز کار کرد این شرکتها را می دانند . اگر به عنوان یک فرد عادی و یا به عنوان یک فرد مطلع یا فروشنده این متن را خواندید . از شما تقاضا دارم در موردشرکت فاطر و گارانتی فاطر تحقیق کنید . من معرف این شرکت هستم چون خدمات و گارانتیه این شرکت را متفاوت می دانم


معتبرترین گارانتی در ایران

از نظر اعتبار گارانتی باید بسیاری از مسائل را در نظر گرفت . یک نوع کالا و نوع خدمات رسانی به مشتری مانند شرکت فاطر  با خدمات رسانی بالا و استاندارد و دیگر شرکتهای غیرمجاز  که با تبلیغات و استفاده از نام های تجاری بزرگ در جهان خود را معتبر جلوه می دهند . آگاه باشید و با تحقیق انتخاب کنید شرکتهایی در ایران فعالیت دارند که تعهد به مشتری را در خدمات رسانی را عامل موفقیت خود می دانند .  من خودم( شرکت فاطر ) را در این زمینه خیلی فعال و مثبت میدانم . از شما دوستان هم تقاضا دارم اگر شرکتی را در ایران می شناسید که خدمات پس از فروش خوبی ارائه میدهد در قسمت نظرات عنوان کنید

بهترین گارانتی لپتاپ و تبلت در ایران

با شنیدن کلمه گارانتی در ایران همیشه این تصور پیش می آید که یک خدمات بد و بدون پشتوانه . من خودم هم این افکار به ذهنم می آمد . ولی ما در بازار آی تی و قطعات یک رقابت داریم که خریداران دیگر خدمات بد و گارانتی خوب را ارج می نهند و برایشان شرکت گارانتی کننده مهم است.

در این بخش از مطلب امروز شما را با شرکتی آشنا میکنم که یکی ازبهترین خدمات پس از فروش در ایران دارد. با داشتن بیمه و خدمات گارانتی خیال خریدار راحت است ..

شرکت هماهنگ ....یکی از بهترین خدمات پس از فروش در ایران است که حتی اگر لپتاپ شما عمدا یا غیر عمد بشکند یا آسیب جدی ببیند با دریافت مبلغ 15 الی 20 درصد فرانشیز یک لپتاپ یا تبلت نو به شما می دهد این خدمات و بیمه دستگاه تنها توسط شرکت هماهنگ عرضه می گردد که بیمه دستگاه توسط شرکت بیمه ایران مورد تایید است که بعد از خرید می توانید آن را استعلام کنید . 

هدف من از نوشتن این متن به نوعی تشکر از این شرکت است چون خدماتی که این شرکت به ایرانیان ارائه می کند در نوع خود بی نظیر است.


پاینده ایران