علمی و آموزشی

علمی و آموزشی

الکترونیک و کامپیوتر
علمی و آموزشی

علمی و آموزشی

الکترونیک و کامپیوتر

افتتاح بزرگترین مرکز خدمات پس از فروش سامسونگ در ایران و خاورمیانه با همکاری شرکت هماهنگ

با توجه به رشد روز افزون تولید محصولات دیجیتال و استفاده عموم مردم از این گونه تجهیزات و پیشگام بودن شرکت سامسونگ در ساخت انواع تلفن همراه و تبلت  نیاز استفاده کنندگان به یک مرکز خدمات پیشرفته و سریع بیشتر می شود . 

               شرکت سامسونگ با همکاری شرکت هماهنگ اقدام به افتتاح بزرگترین مرکز خدمات پس از فروش خاورمیانه را در بازار چارسو را نمود تا هم به مشتریان خود سرویس خوبی ارائه دهد و هم نوع جدیدی از خدمات پس از فروش را در ایران ارائه نماید که در خور مشتریان محترم سامسونگ باشد.

             شرکت هماهنگ پس از کسب مقام اول در ارائه خدمات پس از فروش  و تکریم مشتری در سال 2016 در بین شرکتهای طرف قرارداد سامسونگ در خاورمیانه و با توجه به توانمندیهای خود اقدام به همکاری با شرکت سامسونگ نمود و  با اعزام پرسنل مجرب و منتخب خود این مجموعه را تکمیل نمود . 

..


این مرکز دارای بخشهایی مانند 

.. پذیرش و تعمیرات انواع گوشیها و تبلتهای سامسونگ

تعمیر گوشیها و تبلتها بصورت سریع 

بخش آموزش سامسونگ

نمایشگاه محصولات جدید شرکت سامسونگ 

بخش بازرگانی و فروش محصولات 

..



شرکت سامسونگ با همکاری شرکت هماهنگ افتخار دارد بتواند جهت ارائه خدمات بهتر این گونه مراکز را در ایران گسترش داده و در آینده نزدیک شاهد افتتاح این گونه مراکز خدمات در همه شهر های بزرگ و کوچک در ایران باشیم 


وبسایت رسمی گروه شرکتهای هماهنگ


وبسایت رسمی شرکت سامسونگ




روش تعمیر کلید های گوشی سامسونگ

سلام دوستان 

شاید این اشکال سامسونگ برای خیلی ها پیش آمده باشد که کلید پاور و کلید های ولوم سفت می شود و بد کار میکند . علت خرابی چربی و گرد و غبار است که بین کلید و بدنه دستگاه رسوب می کند . شما کمی الکل نیاز دارید و یک دستمال کاغذی . 

نحوه تعمیر . 

توجه داشته باشید روی هر کلید یک قطره الکل بریزید و پس از 10 ثانیه با دستمال کاغذی در حالی که کلید را فشار می دهید و رها می کنید الکل را تمیز کنید . این کار را 5 الی 10 بار انجام دهید . فقط نکته مهم این است که یک قطره الکل بیشتر نریزید چون مقدار بیشتر ممکن است باعث نفوذ به داخل دستگاه و اسیب به دستگاه شود . 



کلید های سامسونگ 




یک قطره الکل روی هر کلید و بعد از 10 ثانیه با دستمال کاغذی تمیز کنید و کلید را به دفعات فشار داده و رها کنید 



دستال کاغذی را روی الکل بمالید و در این حالت کلید را هم باید فشار داده و رها کنید  و این کار را چندین بار انجام دهید .



توضیح مهم این که شما با زدن یک قطره و برای بار اول مشاهده میکنید که کلید نرم شد و دیگر بد کار نمیکند ولی  هنوز چربی کاملا پاک نشده و اگر چندین بار این کار را انجام ندهید مجددا وقتی الکل بپرد چربی باعث کار کرد بد می شود .. پس  یادتان باشد 5 الی 10 بار روی هر کلید یک قره الکل بریزید و تمیز کنید ..

موضوع بعدی  که باید توجه داشته باشید اگر شیشه الکل دارید  و از خود شیشه برای ریختن الکل استفاده میکنید اول به قطره قطره امدن الکل اطمینان حاصل کنید و بعد شیشه را روی گوشی مایل کنید . چون اگر بصورت اشتباه درب شیشه باز شود و مقدار الکل زیاد خارج شود گوشی شما آسیب میبیند چون الکل دارای  مقداری آب است و اگر به مقدار زیاد ریخته شود آسیب می رساند ..

موفق باشید 


تعمیر فست شارژ سامسونگ و یا تعمیر عدم شناسایی گوشی سامسونگ با usb

با سلام 

در اینجا روش تعمیر فست شارژ انواع سامسونگ را به شما توضیح میدهم . 

من یک مدار نوت 5 را برای نمونه عکس برداری نموده ام .ولی در تمام سامسونگهای سری جدید به همین صورت است . فقط کافیه دو عدد دیود زنر را بردارید و دو عدد مقاومت زیر آنها را هم اتصال کوتاه کنید . البته می توانید طبق عکس ان مقاومت ها را هم بردارید و  جای مقاومتها سیم لحیم کنید . در ارتباط با مدلهای دیگر فقط کافیست  این دو دیود زنر را که S2  رویش نوشته شده پیدا کنید و مقاومتهای کناری انها هم مشخصه ..موفق باشید 

عکس برد نوت5




عکس محل دیود ها 

 دیود ها و مقاومتهایی که باید بردارید 




محلی که باید  لحیم شود 




نقشه  کامل این کامل