علمی و آموزشی

علمی و آموزشی

الکترونیک و کامپیوتر
علمی و آموزشی

علمی و آموزشی

الکترونیک و کامپیوتر

تعمیر باطری نوت 4 ..روش تعمیر باطری نوت 4

با سلام به دوستان .اگر گوشی سامسونگ نوت 4 یا نوت 4 ایج داشته باشید حتما به مشکل باطری برخوردید همان مشکل قطع شدن و خاموش شدن  و با تعویض باطری هم نتوانستید مشکل را حل کنید .چون باطریهای موجود غیر اورجینال بوده و باز هم قطع میکند و ..شما فقط به دقت عکسهای زیر را نگاه کنید و با دقت عمل کنید تا به نتیجه مطلوب برسید . 

لوازم مورد نیاز برای تعمیر باطری نوت 4 . 

1 --یک هویه قلمی با نوک مناسب و نسبتا ظریف  و مقداری سیم لحیم ..چون لحیم کاری کمی کوچک است .

2 --یک رشته سیم مسی که دوسر آن را لخت کرده باشید با طول 8 ال 10 میلیمتر (همان سیم سبز رنگ در عکس )

3 --باطری نوت 4 دستگاه که باد نکرده باشد ( باطری باد کرده قابل تعمیر نیست )

روش تعمیر ..

اول با دقت روکش باطری را جدا کرده و کنار میگذارید و بعد قسمت پلاستیکی سیاه رنگ را جدا میکنیم و کنار میگذاریم . همان طور که در عکس می بینید دو نقطه را مشخص کردم که با کمک ان سیم مسی کوچک که از قبل حاضر کردید ان دو نقطه را به هم وصل کنید ..دقت کنید که اون قسمتی که با نوک پنس نشان دادم و کمی داخل است خوب لحیم کاری کنید تا مطمین شوید سیم به آن دو نقطه  لحیم شده باشد .. بعد از لحیم کاری این دو نقطه سیم را کمی بکشید تا مطمئن شوید لحیم کاری درست انجام شده باشد ..چون خیلی مهم است و عملا اشکال باطری درست همین نقطه است که آمپر مناسب ازش عبور نمیکند و قطع می شود .. ما با لحیم کاری این سیم این مشکل را برطرف میکنیم . موضوع دیگه اینه که سیم و لحیم کاری نباید زیاد ضخیم باشد چون اگر ضخیم باشد دیگر نمیتوانید قسمت پلاستیکی را درست جا بزنید و باطری در گوشی جا نمی رورد .(((.پس لحیم کاری خوب ولی ظریف و کم حجم .)))..بعد از این کار قطعه پلاستیکی را روی باطری گذاشته و لیبل را هم با دقت بچسبانید ..---یادتان باشد --..حتما حتما لیبل را با دقت بچسبانید و دقت کنید پاره نشود چون بدنه باطری  مثبت است و اگر لیبل پاره شود با بدنه منفی گوشی اتصال میکند و خطر ناک است .....اگر هم  احیا نا پاره شد با چسب شیشه ای پارگی را  ترمیم کنید ...

بعد از جاز زدن قسمت پلاستیکی و چسباندن لیبل باطری شما سالم شده و فقط شارژ کنید و لذت ببرید . 

در ضمن اگر متن من مفید بود حتما کامنت بگذارید تا کاربران و خوانندگان از صحت آن مطلع شوند و من هم انرژی بگیرم و متن های بیشتری برای شما بگذارم ..

-

-

-

-

-

-

-

--

امیدوارم عکس ها گویا باشد .. روش تعمیر بصورت خلاصه فقط باز کردن روکش باطری و متصل کردن یک رشته سیم به نقطه مورد نظر است ..ولی با دقت ..حتما متن را به دقت بخوانید . 

-


نظرات 1 + ارسال نظر
سعید یکشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 04:53 ب.ظ

خدا خیرت بده
عالی بود، باطریم میخواستم بندازم دور ولی درست شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد