علمی و آموزشی

علمی و آموزشی

الکترونیک و کامپیوتر
علمی و آموزشی

علمی و آموزشی

الکترونیک و کامپیوتر

روش حذف گوگل اکانت و سامسونگ اکانت بعد از ریست فکتوری (رایگان با آموزش) با 2 روش مختلف

با سلام به همه دوستان..

اگر گوشی شما آندرود جدید دارد فیلم آموزش را دانلود کنید و روش سوم را انجام دهید و اگر اندروید قدیمی دارید از روش یک و دو استفاده کنید . 

یک مسئله رو همین اول بگم چون خیلی از دوستان تا آخر مطلب رو نمی خوانند و به مشکل میخورن و سوال میپرسن . اگر هر سه روش جواب نداد . آخرین راه مراجعه به نمایندگی رسمی سامسونگ هست . و حتما شماره و آدرس نمایندگی را از شماره تلفن 

021-42132 بپرسید و هر کس تابلوی سامسونگ داشت رو نماینده سامسونگ ندانید ..فقط شماره راهنمای سامسونگ   42132 -021-    نمایندگی واقعی و نزدیک شما رو به شما اعلام میکنه . 

روش شماره یک 

اگر دقت کرده باشید در گوشیهای جدید سامسونگ بعد از ریست فکتوری گوشی نیاز به گوگل اکانت و یا سامسونگ اکانت دارد و تا این سامسونگ اکانت یا گوگل اکانت را نداشته باشید نمیتوانید ادامه کار بدهید .

روش کار 

یک کابل OTG یا همان یو اس بی ( آن د گو ) 

یک یو اس بی (فلش) خالی

فایل مورد نظر که در زیر متن وجود دارد و برایگان قابل دانلود می باشد 

گوشی را با سه کلید فکتوری ریست کنید و در مرحله ای که وای فای نشان داده می شود یو اس بی را که به کابل otg زده اید به موبایل وصل کنید و میبینید که در همون حالت امکان نصب فایل ظاهر می شود بعد فایل رو نصب کنید البته باید بعد از استارت کردن نصب برنامه وارد سیتینگ شده و تیک نصب برنامه ناشناس را بزنید و بعد از نصب سیتینگ دستگاه ظاهر میشود و بعد وارد قسمت ریست فکتوری شده و از داخل منو گوشی را ریست می کنید 

یک فیلم آموزشی در فایل زیر است که تمام مراحل را میبینید اگر سوالی داشتید کامت بزارید در خدمتم 

همه وظیفه داریم به هم کمک کنیم --البته رایگان --


  دانلود فایل حدف اکانت



                                                   دانلود رایگان فایل سایت 1

 

اگر روش بالا به هر دلیلی جواب نداد و یا یو اس بی رو گوشی شما شناسایی نکرد ..روش دوم که در پایین توضیح دادم برای گوشیهای جدید تر با ورژن آندروید بالاتر را انجام دهید 

 روش شماره 2

اگر گوشی شما با روش شماره یک درست نشد و بهتر بگم از مدلهای  2016 گوشیهای سامسونگ  و با ورژن آندروید 6 و بالاتر  روش بالا برای بیشتر موارد جواب نمیده و شما باید با یک روش کمی مشکل این مرحله را پشت سر بگذارید . 

...اول این که اگر به نمایندگیهای رسمی سامسونگ مراجعه کنید این کار را برای شما انجام می دهند و اگر به هر دلیلی نتوانستید این کار را انجام دهید . با ید به دقت و با حوصله کاری را که می گویم انجام دهید . 

..موارد مورد نیاز 

  1. یک مودم وای فای  با اینتر نت (چون باید از طریق موبایل به آن متصل شوید و فایل دانلود کنید ) توجه داشته باشید با سیم کارت و جی پی ار اس امکان این مسئله وجود ندارد . مگر این که یک موبایل دیگر داشته باشید و هات اسپات کنید . منظورم اینه که با اون سیم کارتی که قراره داخل گوشی وصل کنید نمی توانید وارد اینتر نت شوید ..پس یک مودم وای فای اینترنت دار یا یک موبایل اینتر نت دارد که هات اسپات اون فعال باشه .

 2. یک سیم کارت  که مهم نیست برای هر اپراتوری باشه . فقط حتما باید پین کد داشته باشه و پین کد فعال باشه و هنگام روشن کردن گوشی پین کد بخواد 

3. یک ای دی گوگل یا یک ایمیل گوگل که پسوردش رو کامل بدونید و حتما داخل ایمیل شماره موبایل خودتان رو داده باشید ( این رو تاکید میکنم که شماره موبایلتون رو داخل ای دی گوگل داده باشید و اون سیم کارتی که شماره اون در ایمیل گوگل ثبت شده نباید اون سیم کارتی باشه که پین کد داره و در بالا بهش اشاره شده . یعنی شما دوتا سیم کارت باید داشته باشید .یکی سیم کارت با پین کد که توی موبایل قفل شده (همون موبایلی که میخواهید درستش کنید ) قرار میدهید . چون وقتی در مرحله ای از کار شما ایمیل جدید رو  که ایمیل خودتون که با شماره موبایلتون  ثبت شده رو به موبایل میدهید . چون با یک گوشی دیگه کانکت شده یک کد تایید برای شماره موبایل پیامک میکنه  که باید اون رو بزنید تا مرحله رو رد کنه ..(امیدوارم متوجه شده باشید )

4..چیز دیگه ای که نیاز دارید این دو تا فایل پایین هست که باید وقتی با موبایل قفل شده وارد این وبلاگ شدید اونا رو با همون گوشی دانلود و نصب کنید 

5. و نکته مهم حوصله و شکیبایی و اگر نشد تکرار مراحل هست . به شما قول میدم اگه دقت کنید دیگه نه هزینه ای پرداخت میکنید و نه از منزل خارج می شوید و نه این که ایمیل شخصی خودتون رو به هیچ فردی نمی دهید ..

6. در ضمن موبایل مورد نظر باید بالای 50 درصد شارژ داشته باشد 

7. ,و منوی دستگاه را  حتما انگلیسی انتخاب کنید        

      دانلود فایل حذف اکانت گوگل

            

                                   فایل شماره 1


          

                                 فایل شماره 2       


         





دارم فیلم این کار رو تهیه و در آینده در وبلاگ قرار میدهم


توجه توجه


 با توجه به مشکل دوستان و آندروید های جدید روش سوم را که در زیر لینک دانلود آن را قرار دادم بهترین روش میدانم بدقت نگاه کنید و انجام دهید 


محل دانلود فیلم آموزشی جدید مهر ماه 1398  روش سوم جدید 


 . روش را برایتان بصورت مختصر مینویسم 

اول گوشی را بدون سیم کارت  روشن کرده  و بعد از بالا امدن و روشن شدن گوشی به مرحله ای میرسید که وای فای های اطراف رو به شما نشان می دهد . وای فای خودتان را کلیک کنید و پسورد را بدقت وارد کرده و ذخیره کنید و کانکت را بزنید تا پیغام کانکت در زیر وای فای شما نمایان شود . بعدگوشی را خاموش کنید و سیم کارت پین دار را وارد کنید و گوشی را روشن کنید 

-

-  

مر حله بعد سیم کارت پین دار  را جا بزنید و گوشی را ریستارت یا خاموش روشن کنید . 

وقتی گوشی بالا می اید از شما پین کد می خواهد . شما اگر دقت کنید یک عکس گوشی در قسمت پایین صفحه  است که همان امرجنسی کال است ان را بزنید و صفحه شماره گیر ظاهر می شود

--


 بعد از ظاهر شدن شماره گیر شما شروع به شماره گیری 112 کنید و پس از این که ارتباط برقرار شد (البته شماره 112 در ایران شماره جمعیت هلال احمر است و بعد از چند ثانیه تماس قطع می شود ) 

--


 داشتم می گفتم پس از برقراری تماس انگشت را از سمت راست صفحه  گوشی  به سمت چپ بکشید . توضیح این که فقط 2 الی 4 ثانیه بعد از  برقراری ارتباط فرصت این کار را دارید و حتما باید تماس بر قرار شود و صدای یک خانم را که در مورد هلال احمر صحبت می کند را می شنوید .  بعد از کشیدن صفحه به سمت چپ عکس کره زمین را در یکی از گزینه ها می بینید ان را بزنید و یکی از اینتر نتها یا همان بروزر های گوگل کروم و یا بروزر خود گوشی را که در پایین هست انتخاب کنید البته گوگل کروم را انتخاب کنید بهتر است . 



بعد از این مرحله  با ادرسی که وبلاگ من است  www.118iran.blogsky.com  را در گوگل بزنید و  در لیست سمت چپ وبلاگ  روی گزینه ((روش حذف گوگل اکانت ....


---


بعد روی---- فایل شماره 1 --- بروید و کلیک کنید تا دانلود شود و این کار را روی ===فایل شماره دو هم انجام دهید ..


--

بعد از این که دانلود تمام شد  در حالتی که در همان صفحه اینترت هستید  به پایین صفحه بیایید تا گزینه های-- بوک مارک -- را ببینید  روی ان کلیک کنید و فایلهای دانلود شده را می بینید و بعد هر دو را نصب کنید .. در هنگام نصب به شما اعلام میکند که  برنامه نامشخص یا همان   unknown sources  که تیک نصب این گونه برنامه ها را بزنید تا نصب شود .. 


--

 بعد از نصب این دو برنامه گزینه گوگل اکانت را از بالای صفحه به پایین بکشید و در این مرحله همان ایمیلی را که گفتم باید داشته باشید با رمز و شماره تلفن .... به جای ایمل فراموش شده بزنید و پسورد را هم بزنید ...دقت داشته باشید چون در این مرحله شما دارید با یک موبایل دیگر به ایمیل متصل می شوید ممکن است گوگل اجازه وارد شدن به ایمیل را ندهد و از شما تاییدیه بخواهد و شما چون  شماره موبایل خود را در ایمیل داده اید اجازه دهید یک اس ام اس از گوگل برای خط شما ارسال شود و اون شماره ارسالی  گوگل  را در گوشی بزنید تا مرحله را رد کند و پس از رد شدن از این مرحله گوشی شما درست می شود فقط اگر گوشی متعلق به خودتان نیست بعد از بالا آ مدن گوشی وارد قسمت اکانت شده و ایمیل خود را پاک کنید ...البته اگر فرصت داشتم عکسهای این  کار را برایتان  در این قسمت می گذارم ...شما هم با نظرات خود به من انرژی بدهید ...موفق باشید . 

در آخر یک توضیح را میدهم چون بعضی ها مطرح کردند . 1 این که با توجه به نظرات دوستان خیلی ها موفق شده اند پس شما هم می توانید زود نا امید نشوید و به دقت همه کار ها انجام دهید .. اگر نتوانستید مراحل را از اول تکرار کنید ..با دقت ..

در بعضی موارد وقتی فایل را دانلود می کنید نمی توانید آن را ببینید و نصب کنید که این مشکل به عدم ورژن جدید گوگل کروم در گوشی شما می باشد پس بعد از کشیدن صفحه به سمت چب گوگل کروم جدید نصب کنید و مراحل را مجدد با ورژن جدید گوگل کروم انجام دهید ....خواستن توانستن است ...

در بعضی از موارد ممکن است نتوانید صفحه را به سمت چپ بکشید و این یعنی ورژن اندروید شما بالا هست و هیچ یک از روشهای بالا جوابگو نیست و بهترین کار مراجعه به سایت یوتیوپ و سرچ به زبان انگلیسی و انجام راهکارهای جدید است انشالله یک روش جدیدتر را در وبلاگ میزارم تا شما دوستان انجام دهید . 

اگر باز هم نتوانستید با مراجعه به نمایندگی سامسونگ (شرکت هماهنگ ) با شماره تلفن  تهران  81028 تماس برقرار کنید و نزدیک ترین نماینده در نزدیکی خود را سوال کنید و با مراجعه و یا ارسال از طریق پست این کار را رایگان انجام دهید .

در ضمن گارانتی داشتن یا نداشتن گوشی و یا از هر کشوری گوشی را اورده با شید مهم نیست خدمات سامسونگ جهانی هست


نظرات 480 + ارسال نظر
مریم صالحی چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 06:41 ب.ظ

گوشیم سامسونگj2هستش.قابلیت اجرای otg نداره. چیکار باید بکنم قفل جیمیل باز شه؟ خواهش میکنم اگه بلدین راهنمایی کنین

matin سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:19 ق.ظ

سلام دوست عزیز --شما به هر نمایندگی سامسونگ مراجعه کنید رایگان انجام میدن براتون

عادل شنبه 26 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 11:57 ق.ظ

عالیییییییی.
خیلی ممنونم. من خدمات موبایل دارم و تو این مورد مشکل داشتم. مشکلم و حل کردین. خیلی ممنونم

mahdi یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 09:26 ب.ظ

آقا دمت گرم برای a8 انجام شد برای همه سامسونگا کارمیکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سام دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 02:22 ب.ظ

سلام همکار گرامی من یه لنوو a7000aواسم اوردن فلش کردم بعد رو جیمیل ماند اصلا otg نمیشناسه ایا راه حل دیگه ای است ممنون میشم راهنمایی کنید تشکر از پست خوبتون

سامان تنگسیری پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 11:10 ق.ظ

من نرم افزار کارم با دانگل bst میشه جیمیل رو حذف کرد،اینم شمارم 09170367063

محمد یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:11 ب.ظ

سلام دوستان گلم کسانی که برای حذف جیمیل کابل otg براشون بالا نمیاد باید رام اندروید رو هرچه پایین تر نصب کنن تا مشکلشون حل بشه با تشکر محمد

خرید شارژ همراه اول سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:41 ب.ظ http://www.chargemarge.ir

تششششششششششششککککککککککککررررررررر

امیر سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:25 ق.ظ

دمت گرم خداییش یارو تبلیغ گزاشته ۶۰هزار میگیرم براتون کدشو باز میکنم خدا خیرت بده

حسین دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:46 ب.ظ

واقعا یاشا
خیلی ممنون از راهنماییتون مشکل من برا جی پنج حل شد با روش شما واقعاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا مممنوننننننننننننننننننن

عبدلا دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 06:38 ب.ظ

روی گلکسی جی۵ قدیمی جواب میده
مگه او تی جی ساپورته؟

مهرداد شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 07:57 ب.ظ

سلام سالار سپاس فراوان از این اموزش ان شاالله سالم باشی و سر افراز

ایمان چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 01:30 ق.ظ

باسلام گوشی من j5 جدیدهست ریست کردم روی ایمیل گیرکزده نمیدونم جگارکنم کابلotgهم خریذم اما نتونستم کاری کنم وصل میکنم اصلا چیزی نمیادرفتم نمایندگی میگه 60هزارتومان هزینه داره لطفا کمکم کنید

محمدرضا شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:39 ق.ظ

h\اقا رو سامسونگ j7کار نمیکنه

ایمان یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 12:46 ق.ظ

سلام دوستان گوشی سامسونگ j5کابل otgروپشتیبانی نمیکنه اگه کسی اطلاعاتی داره که میتونه بعدازریست اکانت سامسونگ روپاک کنه لطفا راهنمای کنه قبلا هم تقاضا کردم اما کسی جوابی نداد باتشکر این هم ایمیل من هست Www.imanpoorghasem@gmail.com

*setareh* دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 08:40 ق.ظ

دمتون گرم گوشیمj5 هس روشتون جواب داد.
خداخیرتون بده

نیما یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 01:09 ب.ظ

بسیار عالی galaxy J7 را با این روش درست کردم

عیسی دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 03:26 ب.ظ

سلام من برنامه رونصب کردم رفت تو تنظیمات ریست هم زدم ولی بازم جیمیل خواست تو تنظیمات تو حساب ها رفتم که جیمیلش رو حذف کنم هم جیمیلی نداشت

morteza پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 02:35 ب.ظ

daaaaameeeet gaaarm

amir یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 08:57 ق.ظ

سلام من برنامه رونصب کردم رفت تو تنظیمات ریست هم زدم ولی بازم جیمیل خواست تو تنظیمات تو حساب ها رفتم که جیمیلش رو حذف کنم هم جیمیلی نداشت

محمد دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 11:31 ق.ظ

داداش خدایش دمت گرم خیلی حال کردم با این حرکتت

babak سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 03:57 ب.ظ

اقا عاااااالی بود دقیقا 8 ساعت باهاش ور رفتم اخرش با این نرم افزار شد دمت گرم واااااقعا

با سلام به همه دوستان . آنقدر از این پیغام های شما انرژی می گیرم که خدا میدونه ..انشالله همه ما تجربیات خودمون رو به اشتراک بزاریم ...موفق باشید.

حامد یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 07:54 ب.ظ

در مرحله ایی که وای فای نشان داده میشود یعنی چی؟وقتی میاری تو صفحه ریست فکتوری وای فای نداره که

سلام دوست عزیز . بعد از ریست کلی گو.شی . شما باید ایمیل یا همون جیمیل را داشته باشی قبل از زدن جیمیل باید به وای فای متصل بشی و تو اون مرحله اسم وای فای اطراف رو بهت نشون میده تا به هر کدوم که پسوردش رو داری وصل بشی ..امیدوارم جواب رو گرفته باشی

ali یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 04:52 ق.ظ

سلام دمت گرم درست شد

سیم کارت وارد کردم پین خواست به جای زدن پین امرجنسی کال روزدم شماره 112 گرفتم بعد صفحه ظاهر شده صفحه دوم ، مرورگر رو انتخاب کردم بعد فایل کوئیک شوتکات میکر رو ادرس شو که داشتم دانلود کردم نصب کردم تو قسمت گوگل اکانت ایمیل رو وارد کردم رستارت کردم درست شد
تو یوتوب فیلمش هست
بازم دمت گرم

خوشحالم که میتونم به هموطنام کمک کنم . هرچند نا چیز . شما دوستان هم اگه راهی پیدا می کنید که ممکنه کمک کنه کمی به خود زحمت بدهید و در نت قرار دهید ..چون یکی مثل خود ما که نیاز داره کارش درست میشه ...یا حق

mehdi دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 11:10 ب.ظ

فایل ها رو دانلود میکنم ولی باز نمیکنه. یعنی روش که میزنم هیچ عکس العملی نشون نمیده.
مشکلش چیه؟

REZA دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 11:42 ب.ظ

سلام
آقا من گوشیم نوت 4 اندرویدشم6.0.1 اما هرکاری میکنم تو صفحه امرجنسی انگشتمو از راست به چپ میکشم اتفاقی نمی افته.نه علامت کره میاد نه هیچی.البته یکسال نیست گوشیه رو گرفتم البته فکر کنم گارانتی داشته باشه.هرجا میبرم یکی میگه 120میگیرم تا درست کنم.خلاصه کمترین قیمتی که بهم گفتن 40تومن بوده.خواهشا بگین چکار کنم.آموزش برای نوت 4 هم بذارید.ممنون

باز میشه با دقت و مرحله به مرحله

مجتبی سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 01:01 ب.ظ

سلام..داداش من هرچی شماره 112 رو میگیرم یا میگه اشغاله یا از منطقه سرویس خارج است راه دیگه ای نیست یا یه شماره دیگه؟ 110 یا 115 رو هم که میگیرم میگه باید با شماره اضطراری تماس بگیری.

کافیه تماس بر قرار بشه مهم نیست چی بگه هر موقع تماس بر قرار شد هر صدایی امد شما صفحه رو بکش به سمت چپ

ardal چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 01:05 ب.ظ

اغا دمت گرم
شماره حسا بده پول بریزم ناموس

REZA چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 08:37 ب.ظ

مجددا سلام
هرکارش میکنم از راست به چپ از چپ به راست هرچی میکشم هیچی نشون نمیده.فقط 3نقطه نشون میده که شامل مخاطبین-تنظیمات و... است.تازه زنه همش میگه شماره مورد نظر اشتباه است.ایمیل هم که ساختم smsبرام نیمد.

رضا چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 09:10 ب.ظ

آقا رفتم یه مخاطب به اسمه هلال احمر ساختم.بعد سایت شمارو برا وبساتش گذاشتم.حالاکه تازه عکس کره هرو نشون داده.غیر فعاله وقتی میزنم روش میگه:
your request has been declined for security reasons

شاید قبل از این که سیم بزنی وای فای رو ست نکرده باشی . اگه نشد برو با برنامه . اودین آخرین ورژن دستگاه رو بزن اپدیت کن تو بعضی از موارد باید گوشی اپدیت بسه

حامد پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 08:01 ب.ظ

سلام
دمت گرم داداش.عالی بود

hamed پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 09:50 ب.ظ

یه دنیا ممنون خیلی عالی بود

حمید شنبه 6 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 10:28 ق.ظ

آقا یه دنیا ممنون آقا دست درد نکنه بخدا خیلی گلی خیلی باحالی آقا فداتم دستت درد نکنه داش گلم

علی یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 02:14 ب.ظ

واقعا دمت گرم

روناک چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 07:38 ب.ظ

سلام
من گوشیم گزینه بوک مارک رو بعد از دانلود نمیاره
لطفا راهنماییم کنید
ممنون

دو کار میتوانی انجام دهی . یک به نمایندگی سامسونگ ببری و بعد اگر امکان این را نداری باید با برنامه ..اودین .. گوشی را اپدیت کنی و بعد این کار را انجام دهی. ورژن اندروید قدیمی است

ابولفضل جمعه 12 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 06:50 ق.ظ

آقا ممنون.خدا خیرت بده

سیاوش شنبه 13 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 12:15 ق.ظ

سلام
همه ی مراحل رو درست رفتم فقط وقتی زنگ میزنم112, نمیتونم برم رو کروم, ینی نمیاره, گوشیم j5

اولا با اون روش اول تست کن شاید این مراحل رو نیاز نداشته باشه دوم این که وقتی 112 رو گرفتی باید تماس برقرار بشه بعد صفحه رو بکشی سمت چپ و باقی مراحل

امین شنبه 13 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 12:59 ب.ظ

سلام خسته نباشید
گوشی من htc one xl هست
گوشی قفل الگو داشت.
دست بچم بود، حالا که ازش گرفتم میبینم ازم جیمیل میخواد!!!
هرکاری هم میکنم باز نمیشه... :(
یعنی همین مشکل رو داره!؟؟؟؟

شما با این روش فقط سامسونگ رو میتونید درست کنید .. برای اچ تی سی شما با نگه داشتن کلید ها و همان روش وایپ مشکلتون حل میشه

علی عباسی سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 12:01 ب.ظ

ممنون، دلتون دریا و امید

احمد سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 04:53 ب.ظ

فقط میگم خدا خیر دنیا و آخرت بهتون بدهد.
من نوت پنج داشتم که این مشکل را داشت و از روش دوم کارم حل شد.
تشکر داداش

Ho3ein یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 10:47 ق.ظ

سلام کسی گوشی رو بر نمیداره ۱۱۲ نمیشه واس j7 تورو خدا کمکم کنید زدم گوشی داداشمو فرمت کردم کسی ۱۱۲ ج نمیده روش اول کار نمیکنه

لازم نیست کسی جواب بده به محض این که صدای اپراتور آمد .صفحه رو بکش سمت راست

Reza یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 10:45 ب.ظ

سلام.خسته نباشید.ممنون بابت آموزشتون مشکلم حل شد.
دَمِ آدم های باحالی مثل شما گرم که از آموزش ب دیگران دریق نمیکنن...
من یه مشکل دارم یک بار برنامه ی knox رو نصب کردم بعد خوشم نیومد احساس کردم گوشیمو سنگین کرد خواستم حذفش کنم حذف نمیشد و بالاخره از تو گوگل پلی رفتم و unistall کردم...
حالا گوشیمو ریست فکتوری هم کردم ولی آیکن برنامه ی knox تو ستینگ گوشی تو اپلیکیشن هام هست...
میشه بگید چجوری کامل حذفش کنم؟
ممنون.

شاید جزئ برنامه های اصلی باشه و غیر قابل پاک کردن باشه . اگه جز اون برنامه های اصلی نباشه باید رام ارجینال بزنی

ardi پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 03:11 ب.ظ

واقعااا عالی رو samsung j7 با اندروید 6 جواب داد، خدا خیرت بده، عااااالی
البته من برای تماس با 112 از برنامه realterm استفاده کردم
ممنونم

وحید پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 06:38 ب.ظ

سلام.من همه کارارو کردم.ولی باز میگه گوشی بازنشانی شد.ایمیلم که میدم باز همینو میگه

Amin d جمعه 26 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 12:57 ق.ظ

سلام من تعمیرکار موبایلم. تو اندروید پنج مشکلی ندارم ولی تو اندروید ۶ که میخوام ایمیلو بشکنم تو قسمت google accont که میرم میخوام جیمیلمو وارد کنم همش eror زده و وارد نمیشه تا جیمیل بدم. آیا راهی برای برطرف کردنش هست؟؟؟

yaser جمعه 26 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 10:30 ب.ظ

سلام به نت هم وصل شدم موقعی که تماس هم برقرار میشه رومرورگر میزنم میاد بیرون دوباره رو صفحه امرجنسی مروزگر باز نمیشه با اینکه به وای فای وصلم.ممنون میشم جواب بدید

باید کار کنه شاید مشکل دیگه ای داره با برنامه ..اودین .. فلشش کن و بعد مراحل رو تکرار کن

میلاد پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1395 ساعت 08:43 ق.ظ

خیلی آقایی دمت گرم
بعد از نصب گوگل اکانت برنامه دوم که حجمش کمتره رو باز کنید حتما اولی رو نصب کنید و وقتی روی گزینه کلیک می کنید تا ایمیل وارد کنید از سه نقطه بالا سمت چپ می تونید استفاده کنید همچنین تو آپارات فیلمش هس که با کمک فیلم و این فایلها من گوشی رو بعد یک روز اعصاب خورد کن درس کردم بازم از مدیر این وبلاگ بخاطر سودجو نبودنش تشکر می کنم

حسین جمعه 3 دی‌ماه سال 1395 ساعت 04:16 ب.ظ

سلام مهندس جان من j200f دارم اندروید 5.1.1 هست.otg که نمیشناسه اما با ترفند شما با اینترنت bypas.. رو دانلود و فکتوری ریست میکنم وقتی بالا میاد دوباره همون مشکل گوگل اکانت پابرجاست.لطفا کمک کنید

HAMID شنبه 4 دی‌ماه سال 1395 ساعت 11:28 ق.ظ

سلام من گوشیم Z600 کیبل otJ را قبول نکرد نشناخت
لطفا راهنمایی کنید که چیکار کنم

Keivan یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1395 ساعت 11:45 ق.ظ

عرض سلام ادب احترام دارم خدمت کسانی که بدون هیچ توقعی آموزشهای انواع برنامه و...رادر اختیار مردمی که زیر خط فقر هستند قرار میدن.داداش خدا قوت خسته نباشی تنت سالم
واقعا ی مخه تمام عیاری همون کارایی رو که گفته بودی انجام دادم چون هزینه بردار بود و فقر نمیذاشت درستش کنم
از صمیم قلب براتون آرزوی موفقیت میکنم
و من چون انگلیسیم خوبه سایتای انگلیسی زبان زیادی رو گشتم ولی متاسفانه موفق نشدم ویدوهای زیادی نگاه کردم ولی ب اندازه این راهنمایی شما مفید نبود
گوشی من J700H بود
الانم به همه بازدید کنندگان میگم Never give up...هیچوقت تسلیم نشو.‌‌سپاسگذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد